8 januari 2016

Novell-kvartett

Gott nytt år! Dagarna går fort och det har redan gått en vecka in i det nya året.
Jag startar upp med läsutmaningar och nytt för detta året blir noveller. (Arrangeras av Helena.) Via Storytel har jag lyssnat till fyra noveller av Annika Estassy.


Jag har satt ihop en bild på dom fyra snygga omslagen.

Jag har inte läst/lyssnat till något av denna författare innan. Detta var trevliga, välskrivna noveller om kärleksbekymmer, relationer och vardagsdillemman. Jag gillade mest 'Pärlugglan' och 'Dagens fynd'. 
Totalbetyg: 4 små hjärtan av 5.

Novellutmaningen:
# 20 Läs en novell med kärlekstema - 'Dagens fynd'
# 4  Läs en novell som är utgiven 2015 - 'Familjebrunch'
# 28 Läs en novell som handlar om syskon - 'I lust och nöd'
# 10 Läs en novell som handlar om ett djur - 'Pärlugglan'



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...