30 januari 2014

Vintermotiv (Churchill, England)

Disse herlige asjettene med vintermotiv fant jeg i den lokale bruktbutikken i forrige uke. 6 asjetter med 20 cm i diameter, for den nette sum av 30:- Jeg måtte bare ha de! :)

På undersiden står det Churchill England.
Når ble disse produsert tro?
Noen som vet noe mer om disse?
Finnes det flere deler?

Nærbilde av motivet. Folk står på skøyter på en islagt dam.
Idyllisk vintermotiv.

Jeg liker blått og hvitt - spesiellt i kjøkkenet.
Nå er de godt vasket og klare til bruk.
Passer sikkert bra til en god kake eller eplepai...

Har du gjort ett bra kjøp i det siste? Eller funnet noe spesiellt?
Ha en fortsatt fin vinterdag! Her snør det idag...


3 kommentarer:

  1. Så fine tallerker du har kjøpt! Jeg liker også veldig godt blått og hvitt.
    Ha en fin kveld.

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj oj!!!!! Verkligen SÅ underbara! Nu fick du mig sugen att gå på loppis och leta porslin ;-D Önskar dig en mysig kväll <3 KRAM

    SvaraRadera
  3. Åh så fine! Jeg og elsker blått og hvitt til kjøkkenet :) Serviset vårt er Villeroy og Boch, Farmhouse blue touch med blomster. Det minner meg om finserviset mor min har, bare mitt er litt kjøkkenaktig i stilen. Du kan jo søke litt på inernett og se om du finner ut mer om tallerknene ;)

    Jeg venter med kuppene til jeg skal på antikkmesse her i området. Bare få uker igjen nå, gleder meg!

    Ha en fin fredagskveld!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...