1 augusti 2013

Himmelsk #148

Ny uke med fotoutfordringen Himmelsk, og enda et bilde fra en norsk ferietur.

Et lite stykke Norge.
  

Vestland, Vestland

 Å Vestland, Vestland når eg ser deg slik
 med fagre fjell og fjord og tronge vik.
Det stig i all sin venleik stort og vilt
 og atter møter meg so mjukt og mildt.
 
Og gleda strøymer i meg still og stor
med glans av bjørkeli og blåe fjord.
Og i meg sjølv eg kjenner dypter av
den stille skogen og det store hav.
 
Min lette båt ein solblank kveld eg ror,
sjå fjell og himmel sym på stille fjord
og djupe dalen med sitt grøne fang,
som skin av lauv og blom frå li og vang.
 
Sjå skuggane som kliv dei kvasse fjell
lik dagsens timar tøyer seg mot kveld.
Det sveiper seg om tind og tronge dal
eit draumeslør av sommarnatti sval.
 
(Sigurd Førsund/Tore Ørjasæter)
 
 
 
 
Hos Petunia kan du se flere himmelske bidrag:
 
 

7 kommentarer:

  1. Nydelig bidrag til "Himmelsk"!

    SvaraRadera
  2. Ett vakkert stykke Norge, nydelig bilde.
    Marit.

    SvaraRadera
  3. Very beautiful Himmelsk-photo!Have a nice day!

    SvaraRadera
  4. Himmelskt vackert både bild och sången av Sissel Kyrkjebö.

    SvaraRadera
  5. So love Sissel's voice! A beautiful combination with the beautiful, scenic view of water, mountain and sky.

    SvaraRadera
  6. Nydelig bilde og en flott hyllest til Vestlandet!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...