10 mars 2013

Dilla på lilla + Helgegleder #17

Her kommer noen bilder fra spisestuen, som jeg har pyntet i lilla. En vårlig farge, som jeg ikke har så mye av ellers. Men her har jeg altså samlet litt lilla saker.
Vivi med bloggen Vivis hagerom, utfordrer oss hver helg til å vise våre helgegleder. For meg har denne helgen vært en avslappende helg med hjemmekos, god mat, tv, og pynting med den glade lilla fargen.

Ranunkel og hjerter.
 

Nye gardiner i lin med fugler, lilla blomster og tekst.
De kommer ikke til sin rett på bildene.
 

Supersøt sukkerskål og fløtemugge som er arvet.
 
Håper du har hatt en fin helg!
Vil du se andres helgegleder eller bli med i utfordringen? Klikk på logoen under!
 
(Har du sett? Hjerte og lilla tekst!)  :-))


13 kommentarer:

  1. Så fint, lilla er det lett å få litt dilla på og sammen med hvit er det så flott.
    Lekre og vårlige gardiner, en vil jo gjerne ha inn lyset nå på våren.
    God søndag fra Marit.

    SvaraRadera
  2. Kjempe koselig som du har det. Lilla er en super fin farge, og jeg skjønner veldig godt at du har dilla på lilla.

    Det er også veldig hyggelig at du ville dele din helgeglede.

    God klem

    SvaraRadera
  3. Åh, eg likar så godt lilla ranunkler :)
    Nydelege helgegleder hos deg.
    Snøklokkene i headeren er også flotte, kjenner våren nærmar seg.
    Ynskjer deg ei fin ny veke !
    Anne-Mari

    SvaraRadera
  4. Såå fint hos deg, ranunkler er en favoritt. Ha en fin ny uke.

    SvaraRadera
  5. Å så vakkert med blomar!
    Koseleg hjå deg :-)

    klem

    SvaraRadera
  6. Så söta ranunkler! Fint du har pyntat i lila.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Så koselig du hsr det hos deg! Nydelige Ranunkler, som jeg er så glad i. De oser av vår:)

    SvaraRadera
  8. Fin ranunkel.Dejlig farve.
    Smuk sukkerskål.
    Ha´ en god dag.

    SvaraRadera
  9. Herlig lilla pynt hos deg.Ranunkler er så fine...virkelig ein vårblomst....og headeren din var deilig vårlig med snøklokker.
    Håper frøa har kome fram til deg :))
    Klem frå MarJE.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Neimen, har jeg ikke takket for frøa!? Det var virkelig ikke meningen! Tusen takk - nå blir det spennende å se om det kommer flotte valmuer til sommeren! ;)
      Takk for hyggelig kommentar og påminnelsen! ;)

      Radera
  10. Vakkert - og så herlig med slike påminnelser om at det går mot vår....og sommer. Det er en fin tid som ligger foran. Mye lilla...og rosa og grønt...Takk for så mange fine innlegg, og for alt du deler. Ønsker deg en skjønn uke ♥ klem

    SvaraRadera
  11. Nydelige farger- og for meg så er det vår :)

    ønsker deg en flott uke !

    Klemmer fra Monica

    SvaraRadera
  12. Flotte Ranunkler....de en stor favoritt nå..og ellers når jeg kan få tak i de:)
    Koselige bilder du deler..og Headeren din er superflott!!
    Fin kveld til deg:))

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...