20 januari 2013

Smakebit på søndag

Denne boka fikk jeg i 2 eksemplarer til jul! Det må vel bety at flere tror boka skulle passe meg, og at den er bra... Jeg har lest om Lucy Dillon og hennes hjertevarme romaner. Boka sto faktisk på min ønskeliste. Har akkurat begynt å lese den, og innser at den er fengslende. Dette er første boka jeg leser av forfatteren.
"Hundar, hus och hjärtats längtan" av Lucy Dillon.

Klikk på boken for å lese mer om den.
 
 
Smakebiten er fra side 40.
 
"Mrs Hinchley klappade henne på armen. "Din Ben var en fantastisk trädgårdsmästare. Om han tog hand om dig lika väl som han tog hand om mina rosor måste du ha känt dig som den viktigaste flickan i världen."
Juliet bet sig i läppen. Det var precis så hon hade känt sig med Ben: omskött och speciell, ett frö till flicka som han dragit upp till den kvinna som hon var idag. Och nu var hon ingen, och ingens. Roterande, som en satellit som hamnat ur kurs i rymden."
 
 
Flere smakebiter finner du på denne bloggen:

 
 

18 kommentarer:

  1. Underligt nog så har den här boken undgått min önskelista, trots att jag läst om den flera gånger och faktiskt tror att jag skulle tycka om den. Nu har jag lagt den på önskelistan :)

    SvaraRadera
  2. Lucy Dillon er en ny forfatter for meg, takk for lesetips :)

    SvaraRadera
  3. åååh denne, og den forrige av lucy dillon må eg bare lese, men ser at den ikke er oversatt til norsk og selges kun på engelsk her i norge hmmf ...
    takk for fin smakebit og boktips :D

    SvaraRadera
  4. Har ikke lest noe av denne forfatteren. Takk for smakebiten og fortsatt god søndag.

    SvaraRadera
  5. Tack för smakbiten. Har stått och hållt i den här boken flera gånger, men det har inte blivit av att den följt med mig hem:-)

    SvaraRadera
  6. Dette er en forfatter som jeg kunne tenkt meg å lest noe av så tusen takk for smakebit og boktips! Ha en fin søndag!

    SvaraRadera
  7. Denne forfatter er ny for meg, men skal sjekkes ut. Takk for smakebit..:)

    SvaraRadera
  8. Likte omslaget på boka, bakgrunnen er fin og vinterlig. Takk for smakebiten! Jeg må kanskje finne fram en hjertevarm roman jeg også, etter at jeg er ferdig med den sterke og sørgmodige Tapte døtre-boka. Godt med litt balanse i lesingen.

    SvaraRadera
  9. Lucy Dillon har jeg ikke lest noe av, spennende en ny forfatter. henne må jeg sjekke litt mer ut:)takk for smakebit! Takk også for tips og ha en flott søndag!

    SvaraRadera
  10. En fin smakebit og en veldig fin tittel på en bok. Jeg ble nysgjerrig på denne :-)
    Ha en fin søndag!

    SvaraRadera
  11. Denne boken virker varm og søt - takk for fin smakebit!

    Riktig god søndag til deg!

    SvaraRadera
  12. Detta är säkert en bok mitt i prick för dig. Hundar, trädgård,krukväxter, heminredning... Ja, listan kan bli lång. Önskar dig många sköna, hjärtevärmande stunder med denna bok. Svärmor

    SvaraRadera
  13. Dette var en nydelig smakebit! Tusen takk! Jeg har ikke lest noe av denne forfatteren før, men jeg skjønner at jeg bør gjøre det. Ønsker deg en fortsatt fin Søndagskveld!

    SvaraRadera
  14. Ny forfatter og dermed også ukjent bok- takk for tipset!
    Falt totalt for både tittel og caverbildet; fabelaktig!!
    Takk for at du deler ;o)

    SvaraRadera
  15. Så spennande eit utdrag..
    Takk for tipset!
    Ute skin sola og eg ligg inne.
    Kom heim sjuk frå kurset!
    Atsjo!

    Smittefri klem

    SvaraRadera
  16. Så vakkervondt utdrag:) takk for nydelig smakebit!

    ønsker deg en gla dag:)
    Pia

    SvaraRadera
  17. Så koselig innlegg, godt å få litt litterært påfyll.
    Ha en fortsatt god uke.
    Klem fra Kristin

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...