12 december 2012

Vinnerlykke =)

Etter en lang arbeidsdag igår lå det en pakke og ventet på meg i postkassa. Hurra! Jeg vant nemlig en gjettekonkurranse hos Anne, som har bloggen Gardens and angels. Ta deg tid til å besøke Annes nydelige og inspirerende blogg.
Dette var altså en hemmelig pakke - og sånt er jo veldig spennende! Tusen, hjertelig takk for disse nydelige tingene jeg fikk! Virkelig en hverdagsoppmuntring! :-)

Så mye fint fikk jeg!

Detaljer...
 
Pakken inneholdt dette:
Plastposeholder i lin med nydelig broderi. (Legg merke till hjertet.)
Lekker gavepose "Just for you" med roser.
Dekorativt, malt sinkhjerte med knapp og taggekant.
Adventsstjerner nr. 1-4 i sink.
Glade juletags/etiketter med ulike motiv.
Måtte ha med det polkagrisfargede pakkebåndet også. ;-)
Sist men ikke minst; et superkoselig og personlig kort med engler på.
Tusen takk igjen, Anne! Jeg ble så glad for dette - så gjennomtenkt og omsorgsfullt utvalgt. Du er virkelig god! Takk for at du vil være min bloggvenn! :)
 
Har du vært heldig i det siste og vunnet noe via bloggen?

2 kommentarer:

  1. Gratulerer!...så mye fin du fikk:)
    Her blir det mye hyggelig å pynte med:)
    Ønsker deg en fiin dag:))

    SvaraRadera
  2. Så fint at du har fått gaven og at du likte den .
    Her snør vi nesten ned ..
    men det er jo virkelig vakkert ute .
    Kommer i julestemning.
    Ønsker deg fine førjulsdager .
    klem fra Anne

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...