6 oktober 2012

Höststjärna Princettia

Matbordet pryds nu av lite rosa saker. Jag hittade en supersöt Höststjärna i blomsteraffären, och den fick följa med hem. Det är en julstjärna, men i rosa färg. Riktig läcker tycker jag. :)) 

Höststjärna Princettia
 
 
Den har fått sällskap av en bedårande zinkask, som jag har fått av mamma, värmeljus i rosa och en liten sten med texten "Lycka". Höstfärger är jättefint, men lite rosa kan väl inte skada.. ;-)  Denna blomma är mycket vacker i verkligheten. Bilderna gör inte riktig rättvisa av dens charm.

Önskar alla som besöker mig här en riktig god fortsättning på helgen! Varmt välkommen till nya följare också! Kul att ni hittat hit!
Här har det varit stilla en stund - på grund av  jobb och annat i den verklighet som också skall levas.
Tiden räcker inte alltid till till det man vill...


 

4 kommentarer:

  1. Så himla fin den var =) Sån vill jag ha!

    SvaraRadera
  2. Så vakker den var! Og så nydelig boksen med det vakre motivet var også.
    God søndagskveld :)

    SvaraRadera
  3. Nydelig...har aldri sett en rosa julestjerne før, den var kjempesøt! Tiden strekker ikke til, til alt man vil gjøre...man får ta dagene som de kommer.
    Ønsker deg ei fortsatt god uke.
    Klem fra Kristin

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...