5 augusti 2012

Smakebit på søndag: "Bröllopsfixaren" av Marita Conlon-McKenna

Mari med bloggen Flukten fra virkeligheten, utfordrer hver søndag med en smakebit fra boken som du leser nå.

(Klikk på bildet for å komme til utfordringen.)

Jeg har akkurat begynt på en bok av den irske forfatteren Marita Conlon-McKenna.
Det er en feel-good roman, og jeg har lest 2 trivelige bøker av henne tidligere.

(Bildet er googlet. Link til Bokus.com)
  
Denne boka er på svensk og har tittelen "Bröllopsfixaren".
Originaltittel/engelsk tittel: "The matchmaker".

Her kommer en smakebit fra boken:
"Maggie Ryan tyckte att hon hade parat ihop saker och ting hela livet. Från enkla saker som sockor och underkläder i lådor och tvättkorgar, dukningar och menyer, kläder, möbler och gardiner, till val som krävde större eftertanke. Att para ihop människor var en annan femma eftersom det alltid tenderade att bli lite mer komplicerat."

Nå skal jeg sette meg en stund på verandan og nyte denne boka med iskald drikke til.
Klikk på logoen øverst om du vil få flere boktips og smakebiter. GOD BOK!

10 kommentarer:

  1. Tusen takk for smakebiten:-) Virker som en helt herlig bok, så jeg noterer meg den:-) Feelgood bøker liker vi! Ha en fortsatt fin dag og kos deg med boken!

    SvaraRadera
  2. Dette hørtes ut til å være en fin bok!

    Ha en fortsatt fin søndag! Klem

    SvaraRadera
  3. Takk for smakebiten, og ha en fin søndag videre. :)

    SvaraRadera
  4. En fin smakebit. Og en fin ide med å gå fra å para saker til å pare mennesker :-D
    ha en riktig fin søndag!

    SvaraRadera
  5. Takk for smakebiten:)
    Ha en flott søndag!:)

    SvaraRadera
  6. Virker som en fin bok, takk for smakebiten!
    Høres herlig ut å sitte på verandaen å lese, kos deg med boken :)

    SvaraRadera
  7. Så nydelig smakebit! Dette er nok den perfekte boken for meg :)

    SvaraRadera
  8. Feelgoodböcker är aldrig fel. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  9. Takk for smakebiten! Høres ut som en herlig bok! :)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...