1 december 2011

Juleforberedelsene er igang

En lørdag før jul samles vi damer i min familie til juleverksted (julpysseldag). En koselig tradisjon som vi 3 kusiner startet for mange år siden. Nå er vi blitt ganske mange; fra oldemor på 84 via tanter/mødre/døttre/kusiner/svigerinner/søstre til minste oldebarnet på knappe 8 måneder.
Iår var vi 12 personer. Takk til tante som arrangerte verkstedet denne gang.


Full konsentrasjon - blant gløgg og pepperkaker.


Det ble sydd, strikket, klippet og limt, malt og formet. Alle koste seg med hvert sitt prosjekt: julekort, julepynt, julegodteri, julegaver m.m.
Jeg dekorerte fyrstikkesker, men har ikke bilde av det.... Men jeg viser gjerne ett av mammas flotte julekort! Hun er virkelig flink med dette og har sansen for form og farge. :)


Beklager dårlig kvalitet på bildene, de er tatt med mobilen.

Ha en fortsatt fin kveld, nå er vi inne i julemåneden desember!
Mye kos og hygge venter!  :)

6 kommentarer:

  1. Så koselig juleverksted! Det må nok være de vakreste, skjønneste julekort jeg har sett, ever....

    Klem fra Kristin

    SvaraRadera
  2. Vilken härligt fin vinjettbild. Så passande för denna månad.
    Trevligt med den återkommande julverkstaden, då flitens lampa lyser.
    Och vilket utsökt julkort. Ett riktigt konstverk! IHl

    SvaraRadera
  3. For en fantastisk koselig tradisjon, og så hyggelig å samles rundt noe så koselig som juleverksted!!
    Så nydelig julekort moren din laget.
    Ønsker deg en fin helg og god desember videre :) Klem

    SvaraRadera
  4. Hei:)
    Så koslig det ser ut...og så fine ting:)
    Koslig du blir med på min give away...og gleder meg til å følge deg videre:)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...