23 november 2011

Huslig arbeid på ledig dag

Er innom en snartur for å gi et livstegn.
Husarbeid må også gjøres, og idag forsøker jeg å gjøre litt av hvert. ;)
Musikken er på og remediene funnet frem. Lista er lang, og både vaskemaskin og oppvaskmaskin jobber for fullt. Supre oppfinnelser, disse maskinene! ;))

Bildet er lånt fra www.cutecolours.com

Det har vært dårlig med inlegg her på bloggen - tiden flyr, og snart er det jul. Jeg har ikke hatt den tiden jeg skulle ønske jeg hadde i det siste. Det er sikkert flere som opplever det... Jobben og livet i virkeligheten må komme først, og deretter bloggen. Men det kommer inlegg framover. ;)

Juleforberedelsene har jeg startet litt med, men de tar vi en annen gang.
Nå skal klær henges opp og badet vaskes...

Bildet er lånt fra www.cutecolours.com

Ha en fortsatt fin ettermiddag og kveld!

3 kommentarer:

  1. Ja det er stadig en hel masse som skal gjøres i et hus synes jeg. Ferdig i den ene enden, så er det bare å begynne på nytt i den andre:) Du får bare jobbe på, så kommer du innom her når det passer. Hus og hjem kommer først vet du:)) God kveld til deg, klem

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hunnit stöka undan å njuter av en fin 1:a advent vännen <3 Kram!

    SvaraRadera
  3. Gratulerer! Du er en av vinnerne i min give-away. Trenger din post adresse for å sende deg premien :-)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...