3 juli 2011

Sommar, sol och semester - mitt inlägg nr. 100!

Tänk att jag har skrivit 100 inlägg här på bloggen! Sedan jag började i december 2010 har jag också fått nästan 40 följare och en massa trevliga kommentarer - från människor jag känner till helt främmande.
Det har varit en spännande och intressant resa. Det finns så många härliga personer runt om i världen, och dessa samlas i Blogglandia - var man "besöker" varandra via bloggar. Det är inspirerande, uppmuntrande och glädjande. :)

Bind en krans eller plock en stor, härlig bukett.

Det är dags för semesterresa, så bloggen får också lite semester nu.
Jag vill önska alla mina läsare och dom som kikar in, en riktig god sommar! Njut dagarna hemma eller borta, ta dig tid att hälsa på vänner och släktingar, upptäck naturens mirakler, läs en bok eller flera, låt kameran fånga dina minnen, gör saker du gillar... Livet är här och nu!! Ta hand om dig och dina nära!

Varsågoda! Söta, solvarma smultron från trädgården.

På återseende! Det dröjer nog inte alltför länge.. ;)
Ha det så bra!!

14 kommentarer:

  1. Hei, det er riktig så koselig å lese i bloggen din:) Fine bilder har du også:)
    Håper du får en fantastisk sommerferie:)
    GOD SOMMER:)

    SvaraRadera
  2. Ønsker deg en kjempflott ferie :) Kos deg masse og så sees vi etter ferien:)
    Ja, bloggverden er trivelig sted å være del av, enig med deg i det:)
    Jeg reiser også på ferie nå, så jeg blir også å ha en stille tid.
    Sommerklem Lill

    SvaraRadera
  3. Ønsker deg en riktig god sommer og gleder meg til å følge deg videre her inne =)
    Ditt varme hjerte lyser igjennom her inne i det du skriver og formidler.
    Take care <3

    SvaraRadera
  4. Jag önskar dig detsamma ännu en gång. Ha det riktigt gott! Å visst är det härligt att "träffa" så många nya bekantskaper i blogggvärlden.

    SvaraRadera
  5. Skønne billeder og sikke lækre jordbær.
    Ønsker dig en rigtig god sommerferie!!!

    SvaraRadera
  6. Hej rara du och tack för din fina kommentarer hos mig! Jag har varit i stugan och njutit i helgen, så tidsinställda inlägg har skött min blogg. Alltid trevligt att komma hem å sedan kika runt hos er andra, och du bjuder på ett så inspirerande inlägg, både jag å Gunnar Groda instämmer helt i dina ord! Njut nu av semestern <3 KRAM

    SvaraRadera
  7. Gratulerer med innlegg nr. 100! :)

    Jordbærene ser herlige ut - de er et must hver sommer!

    Jeg håper du får en super ferie, og komme tilbake godt motivert for mer blogging. ;)

    SvaraRadera
  8. Ljuvliga bilder! Mmm så gott med Smultron!
    Ha en riktigt skön semester!

    SvaraRadera
  9. Nydelege bilde :)
    Gratulerer med innlegg nr 100!
    Ja er det ikkje triveleg å få nye venner her i blogglandia :)

    God ferie :)

    SvaraRadera
  10. Nyt ferien, det er godt med en liten pause i blant! Så gleder jeg meg til du er tilbake igjen :)

    SvaraRadera
  11. Hoppas verkligen att du har det ljuvligt på semestern och attdu fotat en del så att i får se många fina bilder framledes! Varma kramar!!!

    SvaraRadera
  12. Hei!

    Så fin blogg du har. Og så flink du er til å ta bilder.

    Artig at du vil være med på min giveaway!

    Klem Siri

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...