25 februari 2011

Färger och kreativitet

Nu har det varit flera inlägg i bruna färger. Inget negativt i det - men det behövs lite färg. ;)
Denna bilden skall inspirera mig (och kanske andra också) att ta fram kreativa idèer och skapa något med lite färg.

Bilden visar några av mina blommor, diverse brads och en mängd knappar.
Nyttiga material när man pysslar! :)

Det var längesedan jag var så produktiv som jag har varit dom här två månaderna, sedan jag började blogga! Jag har upptäckt "utmaningsbloggarna"! Dessutom har jag tittat runt hos olika kreativa, duktiga bloggare, och hittat massor av inspiration. Superkul!
Men som det heter: "Övning ger färdighet"! Det är bara att sätta på lite musik, ta fram papper, spets, blommor, pärlor, mm. och låta fantasin och kreativiteten flöda...

Ha en kreativ helg!  :)

2 kommentarer:

  1. Hei Nina!
    Kan ikke bli annet enn glad når en ser de fine fargene.
    Ha en god helg. Og husk kamera på tur.
    Klem fra Liv

    SvaraRadera
  2. Hej Nina..vad kul att du hittade till min blogg, då fick jag möjlighet att kika in och se vad du har för dej :).
    Härligt med lite färger så här i "för" vår tider.
    Ha en skön söndag kram Anne

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några ord. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...